2011-05-27

preparing for megaloppis



På söndag är det megaloppis i Majorna och jädrar vad här ska säljas (?). Förutom all skit som rensats ur garderober och förråd så har jag blivit obsessed och pysslat som en galning hela veckan - resultatet är örhängen, kylskåpsmagneter och coasters i olika former och färger, några efter eget huvud och några efter klassisk nintendo-mall (det borde väl finnas i alla fall någon liten femåring i Majorna/Kungsladugård som vill ha en svamp-brosch, och som har en snäll mamma eller pappa som köper en?).

Dessutom kom jag på att jag har ett helt lager handgjorda smycken (av mig själv) som ligger och skräpar från den tid i min konstnärliga karriär då jag ännu inte återupptäckt pärlplattan. Materialen kommer delvis från min resa i central- och sydamerika. De får också åka med på söndag!


Måtte det nu inte bli REGN. Då börjar jag gråta.

1 kommentar:

  1. Jäädrar vad du pysslat på! Ja vid regn blir det lite sorgligt!

    SvaraRadera