2011-05-25

bra jobbat



Belöning till mig själv för inlämnad uppsats: en skjorta med matchande väska från Myrorna!


Jag älskar bambuhandtagen! Där fanns även endel annat snyggt, som...

en klänning med underbart mönster, tyvärr för stor

en stickad kjol som jag var på vippen att köpa men avstod i sista stund

och en klänning av Maud Fredin Fredholm! Det är första gången jag stöter på en på en "billig" secondhand som Myrorna, tyvärr tyckte jag inte att denna var riktigt så snygg som hennes grejer kan vara så den fick hänga kvar, men det var ändå kul bara för sakens skull liksom.

2 kommentarer:

  1. Ja, verkligen bra jobbat!

    Maud-kläder hittade man förresten jätteofta på Myrorna och Emmaus förr.

    SvaraRadera
  2. kan tänka mig att hennes saker var vanligare förr då det inte var lika många som jagade runt på loppisar. jag har sett flera Maud-klänningar på Rifatto, en butik bredvid Sticky vars ägare syr och syr om endel kläder (dock inte Maud-grejerna eftersom de är skyddade på nåt sätt).

    SvaraRadera