2012-02-05

Bemärkelsedagar



Jag har aldrig tänkt på det förut, men det är väldigt många i min vänskapskrets och familj som har sina födelsedagar i januari och februari.

I torsdags var det K som fyllde år, och i present av mig fick han tillåtelsen att röka en cigarr inomhus trots att det luktar skit (plus några andra grejer). Han blev glad.
 

På fredagen firade vi ännu mer genom att göra snittar och dricka bubbel...


... och fylla vardagsrummet med fina människor. 

På lördagen var det dags för nästa stora dag - min moster Ninna som fyller inte mindren 60 år på tisdag och hade bjudit släkt och vänner på en brakmiddag på en av Göteborgs finaste restauranger. Jag hade äran att vara kvällens fotograf!






Och sist men inte minst - imorgon fyller världens bästa bror 26 år. I present av mig fick han en livsnödvändighet - nämligen ett bakpotatisset!



För er som vill ha ett likadant kan jag avslöja att jag köpt det på Emmaus Backaplan. Jag tror dock att jag tog det sista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar