2011-03-14

några myror

Utbudet på myrorna på Järntorget kan vara extremt varierande. I lördags kikade jag in en sväng (och det var ett bra tag sen sist) och blev väldigt positivt överraskad. Som alltid hade jag ett antal klänningar med mig in i provrummet, och en av dem fick följa med mig hem! När jag var i affären var jag egentligen inte överförtjust i den, men ju mer jag tittar på den och provar den desto gladare är jag att jag slog till. Märket är Bloch design från Danmark.



Jag provade även två andra klänningar som varav den ena (den röda utan ärmar) också passade jättefint. Jag bestämde mig dock för att det fick räcka med en.



Även inrednigsavdelningen hade endel snyggt att bjuda på. Vi slog till på en kudde och en ljusstake i keramik.



En liten bonus med butiken är den snygga dekoren - denna gång hade de gjort om litegrann och här är några smakprov.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar