2011-03-10

habegär

Jag går väldigt sällan i "vanliga" butiker nuförtin, och tycker att anledningarna att handla second hand bara blir fler och fler. Men häromdagen tittade jag in på den kombinerade topshop/beyond retro-butiken i Arkaden. Jag tycker att båda har en tendens att ta lite väl mycket betalt i förhållande till kvaliteten på det som säljs, men båda har också vanligtvis grymt mycket snyggt att bjuda på.

Beyond retro

Topshop

Den här gången hade jag smidigt nog glömt plånboken hemma, vilket gjorde att jag slapp ifrån kämpiga överläggningar med mig själv och plockade fram kameran istället. Men hade någon frågat så hade jag sagt JA till alltihop!

2 kommentarer:

  1. Ooh älskar robothalsbandet! Mkt snygga saker som sagt, kul att läsa din blogg Anna! Som att följa en skattjakt!

    SvaraRadera
  2. Tack Johanna! Lite prylgalet kanske, men what the heck :) och ja, halsbandet är helt fantastiskt. överhuvudtaget känns det som om jag skulle kunna handla ihjäl mig på smycken denna vår...

    SvaraRadera