2011-02-26

orange plast + smycken = sant

Majornas saker från förr hittade jag idag detta fantastiska före detta kakfat/uppläggningsfat/nånting helt annat i orange plast. Jag såg direkt framför mig att det skulle innebära lösningen på ett av mina största problem, nämligen hur jag ska kunna förvara mina smycken på ett bra sätt och samtidigt kunna se allihop på en gång. Dagens I-lands kan man tycka... hur som helst, såhär ser det ut:


Och såhär blev resultatet efter smyckesbelägringen:






Det återstår väl fortfarande att se hur bra förvaringen fungerar men jag är i alla fall jätteglad för min nya orangea plast-grej. Den känns väldigt originell, samtidigt som den passar väldigt bra in i vårt sovrum, både färg och stilmässigt. Dessutom känns det helt plötsligt roligare att köpa nya smycken...

2 kommentarer: