2011-02-17

emmaus i borran

För ungefär en månad sedan var jag hemma i gamle borran på en liten visit, och passade på att besöka den relativt nyöppnade Emmaus-butiken i Knalleland. Utbudet var långt över förväntan, och priserna helt okej med tanke på hur fina saker jag hittade.

 
 

Lapidus-klänningen med det crazy svart-vita mönstret och den fantastiska gröna skjort-bodyn (!!!) fick följa med mig hem, trots att kontot var i princip tomt redan - som tur är har man ett matkonto, hrm. Det var helt enkelt omöjligt att motstå dem och det var på vippen att jag köpte den grå-blå-röda klänningen också. Klänningarna gick på runt 100-lappen lite beroende på skick, och bodyn kostade 50 pix - inte det billigaste jag hittat men definitivt värt det om man gillar det. Det får nog helt enkelt bli ett besök på Emmaus vid varje Borås-sväng från och med nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar