2011-09-09

personal agenda


Det här med kalender är allvarliga grejer. Det vet alla som gick i samma klass som mig och Gunilla på gymnasiet. Och även om det idag finns en massa digitala alternativ till hur man kan kartlägga sin tid i skriftlig form så kör jag vidare på den analoga varianten. Det finns så mycket man inte kan göra på datorn som man kan göra i en liten bok. Skriva med olika färger, färglägga och rita tematiska illustrationer till exempel.

I år köpte jag en ganska neutral variant, fast med ett silverfärgat försättsblad - inte så snyggt. Så jag fixade till det med lite tyg!





Lite orangeare, lite brunare, lite bättre.

2 kommentarer:

  1. Wow! Du kan få fixa en åt mig också :-) Jag har en svart, lite ormskinnsmönstrad, den känns lite väl popig socialarbetare....

    SvaraRadera
  2. vesst, saken är biff, skicka hit'en bara så ska jag se vad jag kan göra :) då kan jag passa på att fylla den med lite låttext-gåtor samtidigt!

    SvaraRadera